Metallica julkaisi uuden rajoitetun erän lahjakortin Spotifyn ja Starbucksin kanssa – tuotot hyväntekeväisyyteen

Kirjoittanut Samuel Järvinen - 29.11.2017

Thrash metal -suuruus Metallica on aloittanut yhteistyön Spotifyn ja Starbucksin kanssa, oman All Within My Hands -säätiönsä kautta, osana ”Give Good” -kampanjaa.

Bändi on julkaissut oman rajoitetun erän erikoislahjakortteja, joiden kaikki tuotot annetaan The Mission Continues -hyväntekeväisyysjärjestölle, joka keskittyy auttamaan sotaveteraaneja. Metallican lisäksi kampanjassa ovat mukana muun muassa Chance The Rapper ja Lady Gaga omien yhdistyksiensä kanssa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Luetuimmat

Uusimmat