Suoratoistopalvelu Playster haastoi Netflixin – mainoslauseena ”The Netflix of Everything”

Kirjoittanut Arto Mäenpää - 26.9.2016

playster_2016Suoratoistopalvelujen kilpailun kiristyessä kuluttajien vaatimukset nousevat ja tekijöiden pohdinnan aiheeksi jää, miten tarjota sisältöä yhä laajemmin, nopeammin sekä halvemmalla. Yksi kovaan kilpailuun lähteneistä on ”maailman ensimmäiseksi kaiken tarjoavaksi streamauspalveluksi” itseään tituleeraava ja ”The Netflix of Everything”-mainoslauseella kampanjoiva Playster. Montrealissa vuonna 2014 perustettu yhtiö otti hiljan suuren harppauksen eteenpäin tehdessään yhteistyösopimukset Sonyn, Warner Musicin ja Universal Music Groupin kanssa. Yhtiön CEO Philip Keezer kertoi Music Business Worldwidelle tavoitteistaan:

 

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

“Our mission has always been to offer Playster members the absolute best in streaming and thanks to these exciting new partnerships, we’re one step closer to creating the ultimate multi-media service”

Playster tarjoaa kuluttajalle niin musiikkia, elokuvia, kirjoja, äänikirjoja kuin pelejäkin. Yhtiön mukaan musiikkiosio sisältää ”erityisräätälöityjä suosituksia, kuratoituja soittolistoja ja ainutlaatuisen hakurajauksen tunnelman ja fiiliksen mukaan”.

“We’re proud to be able to offer great music from such a wide array of artists, both mainstream and independent, and advance closer to our ultimate goal. With Playster, we’re striving to make entertainment accessible, affordable and enjoyable for all.”

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Käyttäjä voi ostaa oikeudet johonkin tiettyyn sisältöön tai koko paketin noin 25 dollarin kuukausihintaan, mutta palvelua voi nyt testata 30 päivän kokeiluversiossa ilmaiseksi.

Luetuimmat

Uusimmat