Kuva: Ville Juurikkala

Arion julkaisi uuden singlen ”Into The Fire”

Kirjoittanut Sanni Pennanen - 26.6.2026

Melodisen metallin taitaja Arion julkaisi uuden sinkun ”Into The Fire”. Menevällä energialla ladattu kappale on bändin toinen julkaisu tälle vuodelle ja jatkaa yhtyeen viidennen albumin esittelyä maaliskuussa julkaistun ”Hurricane”-sinkun tapaan.

Biisintekijä Iivo Kaipainen kuvailee kappaleen olevan vauhdikas ja riffivetoinen, mutta melodinen biisi. Kappaleessa kuvaillaan monille tuttua tilannetta, jossa hyppy tuntemattomaan vaatii sen oman tärkeimmän ihmisen rohkaisua, jotta saat rohkeutta mennä kohti tuntematonta ja uskoa kaiken järjestyvän.

Iivo Kaipainen kertoo bändin viidennen albumin äänitysten olevan suunnilleen viimeisellä neljänneksellään. Hän kertoo myös todella pitävän siitä, mitä levystä tulee.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy