Beartooth julkaisi uuden ”Bullshit”-singlen tulevalta ”Pure Ecstasy” -albumilta
Yhdysvaltalainen metalcore-yhtye Beartooth on julkaissut uuden singlen ”Bullshit”, joka on kolmas maistiainen yhtyeen tulevalta ”Pure Ecstasy” -albumilta. Levy julkaistaan 28. elokuuta Fearless Recordsin kautta.
Yhtyeen laulaja Caleb Shomo kertoo uudesta kappaleesta:
”’Bullshit’ on tuttu kappale siinä mielessä, että olen kirjoittanut tämänkaltaisen biisin monta kertaa aiemminkin. Halusin palata siihen musiikilliseen tyyliin, joka toimi katalysaattorina niin suurelle määrälle paranemista ja itsensä löytämistä Beartoothin alkuvuosina. Kappale on harjoitus, jossa päästetään ulos totuus niistä asioista, joihin on kyllästynyt omassa elämässään. Joskus helpoin tapa käsitellä jotain on huutaa siitä niin kovaa kuin pystyy. Voin vahvistaa, että tämän harjoituksen tekeminen tuntui nyt aivan yhtä mahtavalta kuin silloin, kun olin 19-vuotias.”
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeenMainos päättyy
”Pure Ecstasy” on Beartoothin kuudes studioalbumi ja samalla yhtyeen ensimmäinen julkaisu Fearless Recordsin kautta.
Voit kuunnella uuden singlen alhaalta.

