Diablo Blvd @ South Park 2018

Diablo Blvd. lopettaa 13-vuotisen uransa: viimeinen keikka joulukuussa Brysselissä

Kirjoittanut Minttu Koskinen - 30.6.2018
Diablo Blvd @ South Park 2018

Belgialainen raskasta rockia soittava Diablo Blvd. esiintyi Suomessa ensimmäistä ja samalla myös viimeistä kertaa Tampereella järjestetyssä South Parkissa. Yhtye tiedotti kuluvalla viikolla, että päättää 13-vuotisen uransa, ja bändin viimeinen keikka järjestetään joulukuun 10. päivä Brysselissä Ancienne Belgiquessa.

Diablo Blvd. tiedotti uutisestaan:

”To all of you reading this message, we will start by announcing our first headline show ever at the legendary Ancienne Belgique venue on the 10th of December 2018. For some reason we never played the AB before so we’re absolutely thrilled to finally head over to one of Belgium’s most beautiful venues. No doubt this will be a night to remember especially because it will also be our last show ever. Yes, you’re reading this right: the DB is calling it a day. We can imagine this might come as a surprise to many of you. Even for us it feels unreal knowing that we are about to close a very important chapter in our lives. Over the last 13 years we’ve seen a lot of things come and go but we always did this our way. There’s no negativity here, there’s only love. We thank you all for your undying support and for giving us the time of our lives. We hereby invite you all to the Ancienne Belgique on the 10th of December for the final curtain. Ticket presale will start tomorrow (Friday 29th of June at 11AM) via www.abconcerts.be. Regarding all the booked summer shows: we cannot wait to continue our festival run and enjoy every last second of it. Looking forward to see you all out there.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeenMainos päättyy

Sincerely
Alex, Andries, Kris, Tim & Jan”

Katso KaaosTV:n haastattelu South Parkin yhteydessä yhtyeen laulajan Alex Agnewin kanssa. Haastattelussa Agnew kertoi musiikkimaailman nykyisistä haasteista, fanien odotuksista saada uutta materiaalia nopeammin sekä turhautumisestaan sosiaalisen median sisällöistä, jossa ei ole mitään sisältöä ja eritoten levy-yhtiöiden tarjoamista näkemyksistä bändien toimintaan.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen Mainos päättyy