Green Lung julkaisi ”Necropolitan Line” -singlen tulevalta albumiltaan
Brittiläinen stoner/doom-yhtye Green Lung on julkaissut uuden singlen ”Necropolitan Line”. Kappale on toinen ennakkosingle tulevalta ”Necropolitan”-albumilta, joka ilmestyy 11. syyskuuta Nuclear Blast Recordsin kautta.
Aiemmin yhtyeeltä kuultiin single ”Evil in this House”. Uusi levy on Green Lungin neljäs studioalbumi, ja se on äänitetty Rockfield Studioilla Walesissa.
Yhtye on kasvattanut katalogiaan tasaisesti kolmella aiemmalla studioalbumilla: ”Woodland Rites” (2019), ”Black Harvest” (2021) sekä ”This Heathen Land” (2023).
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy
- Open The Hellmouth
- Dance To The Grave
- Black Magick Radio
- Necropolitan Line
- Evil In This House
- Together In Death
- Ozymandias
- Alostrael (Be My Babalon)
- To The Gallows Born

