Kansainvälisesti keikkaileva helsinkiläinen rockbändi Us julkaisi toisen albumin
Us on helsinkiläinen rock-nelikko, joka on noussut ahkeran kansainvälisen puurtamisen kautta yhdeksi Suomen lupaavimmista vientiartisteista. Lördag julkaisi tänään garage rockia, punkia ja klassista britti-rhythm’n’bluesia yhdistelevän Usin toisen pitkäsoiton nimeltään ”Everybody’s Giving Up The Cabaret”.
Yhtyeen muodostavat kolme veljestä Teo Hirvonen, Pan Hirvonen ja Max Somerjoki sekä heidän ystävä Leevi Jämsä.
Uuden albumin Us äänitti Lontoossa tuottaja Charlie Russellin (Liam Gallagher, Alt-J, Wargasm) kanssa.
Albumin ennakkosinglet ovat soineet Suomen lisäksi Brittien ja Japanin radioissa.
”Everybody’s Giving Up The Cabaret” käsittelee niin henkilökohtaisia kuin poliittisia aikojen muutoksia sekä surrealistista ja jopa sirkusmaista maailmaa, jossa todellisuus ja fiktio sekoittuvat.
