Kissin oheistuotevalikoima laajenee Cold Gin -ginillä kesäkuun lopussa
Legendaarisen statuksen saavuttaneiden rockyhtyeiden ehdottomiin kärkinimiin lukeutuva Kiss laajentaa toimintaansa alkoholimarkkinoilla. Viimevuotisen Rum Kollection -rommikokoelmansa menestyksen inspiroimana yhtye tuo markkinoille Cold Gin -nimisen ginin.
Yhtyeen New Yorkin-vuosien inspiroima gin on maustettu katajalla, sitruksilla, yrteillä ja väinönputkella. Paul Stanley povailee Cold Ginistä vuoden 1974 klassikkokappaleensa kaltaista välitöntä hittiä:
”Nyt vasta todellakin on cold gin time! Jos gini on juttusi, tämä on juuri sinulle. Kappaleen lailla, se on klassikko!”
Cold Gin on ennakkotilattavissa ruotsalaisen Brands For Fansin verkkosivuilta. Sama yritys vastaa Kissin rommikokoelman ohella Ghostin ja Motörheadin kaltaisten yhtyeiden nimikkojuomista.