Loathe julkaisi uuden singlen ”Fangs” – uusi albumi ilmestyy heinäkuussa
Brittiläinen vaihtoehtometalliyhtye Loathe on julkaissut uuden kappaleensa ”Fangs”. Kappale on tuorein ennakkomaistiainen yhtyeen pitkään odotetulta seuraajalta vuoden 2020 ylistetylle albumille ”I Let It In And It Took Everything”.
Yhtye ilmoitti huhtikuussa virallisesti uudesta albumistaan ”A Stranger To You”, joka julkaistaan 17. heinäkuuta SharpTone Recordsin kautta.
Albumilta on julkaistu aiemmin singlet ”Gifted Every Strength” ja ”Revenant”.
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy
Voit kuunnella uuden singlen alhaalta.
