Yleisö - Tikkurila Festivaali - 2023

Mastercard ja Live Nation ryhtyvät kumppaneiksi – eksklusiivisia musiikkietuja ja -elämyksiä kortinhaltijoille ympäri maailmaa

Kirjoittanut Arto Mäenpää - 6.11.2023

Mastercard aloittaa monivuotisen kumppanuuden maailman johtavan viihdetapahtumien yhtiön Live Nationin kanssa, koska musiikki on tärkeää monille ihmisille. 78 prosenttia konserteissa kävijöistä pitää musiikkia olennaisena osana itseään1.

Nyt yli 100 miljoonaa Mastercardin kortinhaltijaa saa uuden jännittävän tavan toteuttaa musiikkiharrastustaan. He saavat mahdollisuuden hankkia konserttien ennakkomyyntilippuja, premium-paikkoja ja erilaisia unohtumattomia VIP-kokemuksia priceless.comin kautta. Kumppanuus laajentaa entisestään Mastercard-kortinhaltijoiden käytettävissä olevien tuote-etujen kirjoa: Etuihin kuuluu muun muassa kimppakyytien, ruokatoimitusten, verkko-ostosten ja matkustus- ja hyvinvointikokemusten kaltaisia arjen palveluja.

Me Mastercardilla etsimme jatkuvasti uusia tapoja rikastuttaa kortinhaltijoiden elämää”, sanoo Mastercardin markkinointi- ja viestintäjohtaja Raja Rajamannar. ”Musiikki innostaa, inspiroi ja yhdistää meitä ainutkertaisella tavalla. Yhteistyössä Live Nationin voimme tuoda kortinhaltijamme lähemmäksi heidän intohimoaan musiikkia kohtaan.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Tammikuun 1. päivästä ensi vuonna alkaen oikeutetut* Mastercard-kortinhaltijat saavat käyttöönsä jännittävät uudet edut 19 alueella Euroopassa ja Aasiassa mukaan lukien Suomi, Alankomaat, Australia, Belgia, Espanja, Filippiinit, Irlanti, Iso-Britannia, Italia, Japani, Malesia, Norja, Ranska, Ruotsi, Singapore, Taiwan, Tanska, Thaimaa, ja Uusi-Seelanti. Kaikki edut ovat saatavilla priceless.com-sivuston kautta, jossa on mittava valikoima Priceless-kokemuksia eri aihealueilla sekä joidenkin pankkikumppaneiden mobiilisovelluksista.

Olemme innoissamme saadessamme yhdessä Mastercardin kanssa auttaa heidän kortinhaltijoitaan kokemaan suosikkiartistinsa ennennäkemättömällä tavalla”, sanoi Russell Wallach, Live Nation Media & Sponsorshipin toimitusjohtaja. ”Kumppanuutemme luo elinikäisiä muistoja Mastercardin kortinhaltijoille. Se tukee myös taiteilijoiden ja esitysten markkinointia valtavasti maailmanlaajuisesti ja auttaa luomaan kestäviä siteitä yleisöön monien vuosien ajaksi.

Kumppanuus rakentuu myös Mastercardin sitoutumiselle menestymiseen hyvää tekemällä. Yhtiö tukee Priceless Planet Coalitionia, jonka tavoitteena kasvattaa 100 miljoonaa puuta. Conservation Internationalin ja World Resources Instituten ohjaamana Priceless Planet Coalition osallistaa yrityksiä ja kuluttajia yhteisiin toimiin ilmastonmuutoksen torjumiseksi. Yhteistyössä Mastercardin kanssa Live Nation auttaa kortinhaltijoita vaikuttamaan positiivisesti planeettaamme tarjoamalla mahdollisuuksia lahjoittaa ja kasvattaa puu, kun he ostavat konserttilippuja tiettyjen Mastercardin ennakkomyyntitapahtumien aikana.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeenMainos päättyy

Mastercard on musiikkiteollisuuden pitkäaikainen tukija. GRAMMY Awards-, Latin GRAMMY Awards- ja BRIT Awards -sponsorointinsa pohjalta Mastercard on luonut lukemattomia innovatiivisia Priceless Experiences -kokemuksia, jotka yhdistävät fanit ja artistit. Brändi jopa julkaisi Priceless-albumin yhteistyössä nousevien artistien mentoroinnin kanssa.

* Oikeutus ja käyttöönoton aikataulu vaihtelevat markkinoittain. Markkina-alueet ja palvelun saatavuus voivat muuttua jatkossa.

[1] Live Nationin globaali kysely 2023, kvantitatiivinen kysely, jossa N=11 000 vähintään 18-vuotiasta musiikkitapahtumien kävijää globaalisti

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeenMainos päättyy