Showcase-festivaali Lost in Musicin uusi promoottori on Pietu Sepponen

Kirjoittanut Arto Mäenpää - 11.2.2020

Musiikki & Median showcase-festivaalin Lost in Musicin tuore promoottori on tapahtumatuotantoyritys Sunborn Livellä työskentelevä Pietu Sepponen. Sepponen on ehtinyt toimia vuosien varrella muun muassa Dynamo-klubin ja Bar Kukan ohjelmavastaavana, keikkamyyjänä Gaea Bookingilla, Kesärauha-festivaalin taiteellisena johtajana, ja nyt siis tuoreimpana pestinään Lost in Musicin promoottorina.

Kaupallinen yhteistyö

Vinyylien suosio kasvaa kasvamistaan - Backstage Rock Shop tuo myyntiin kiinnostavia harvinaisuuksia ja uudelleenjulkaisuja →

– Olen kokenut aikanaan ensimmäiset Lost in Musicini asiakkaan näkökulmasta, sen jälkeen artistin ominaisuudessa ja viimeisimmät vuodet musa-alan työntekijänä. Koen ymmärtäväni melko kokonaisvaltaisesti, mistä on kyse. Näin merkittävän festivaalin promoottorin hattu tuntuu suurelta kunnialta, ja olen äärimmäisen innoissani tulevasta, kertoo Sepponen.

Musiikki & Median toimitusjohtaja Elif Tähtinen iloitsee, että tämän vuoden festivaali on hyvissä, nuorissa ja kunnianhimoisissa käsissä.

– Pietu on kaikella tekemisellään osoittanut, että hän onnistuu kuratoimaan jännittäviä line-uppeja ja luomaan menestyneitä festivaalikokemuksia, jotka nostavat myös uutta musiikkia. Hänen kanssaan on todella inspiroivaa työskennellä, ja hän on täynnä rohkeita ja luovia ideoita. Uskon, että niiden avulla Lost in Musicista tulee entistä kiehtovampi kokonaisuus, joka on myös entistä tiiviimmin yhteydessä Musiikki & Mediaan, kommentoi Tähtinen.

Lost in Music -kaupunkifestivaali järjestetään Tampereella 7.–10.10.2020. Se on Suomen suurin klubifestivaali, joka esittelee uutta musiikkia sen ystäville ja alan ammattilaisille. Musiikki & Median delegaateilla on vapaa pääsy keikoille niiden kapasiteettien rajoissa.