The Browning saapuu ensimmäiselle omalle klubikeikalleen Suomeen – Tavastian lavalle marraskuussa

Kirjoittanut Arto Mäenpää - 23.6.2026

Tänä viikonloppuna Tuska-festivaalissa Suomen ensiesiintymisensä tekevä yhdysvaltalainen electronicore-yhtye The Browning palaa maahamme jo myöhemmin tänä vuonna. Kansas Cityssä vuonna 2005 perustettu yhtye nousee Helsingin Tavastian lavalle maanantaina 16. marraskuuta.

The Browning tunnetaan omaleimaisesta tyylistään, jossa raskas deathcore yhdistyy elektronisiin äänimaisemiin, industrial-vaikutteisiin sekä moderniin tuotantoon. Yhtyeen musiikki on vuosien saatossa vakiinnuttanut sille uskollisen kansainvälisen fanikunnan, ja bändiä pidetään yhtenä electronicore-genren tunnetuimmista nimistä.

Yhtyeen tuorein julkaisu on tänä vuonna ilmestynyt seitsemäs studioalbumi ”Burn This World [EVOLVED]”, joka jatkaa The Browningin tunnistettavaa linjaa yhdistellen massiivisia breakdown-osuuksia, elektronisia elementtejä sekä futuristista tunnelmaa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mainos päättyy

Tavastian keikalla nähdään myös kaksi kovaa erikoisvierasta. Illan avaavat slovenialainen deathcore-yhtye Within Destruction sekä tšekkiläinen metalcore-/deathcore-ryhmä Abbie Falls.

Lipunmyynti keikalle käynnistyy torstaina 25. kesäkuuta kello 12:00 Tiketissä.

The Browning – Tavastia, Helsinki

Ma 16.11.2026

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeenMainos päättyy
  • The Browning
  • Within Destruction
  • Abbie Falls

Ovet klo 18:00
Ikäraja K18
Liput alkaen 45,50 €